A futura tendenza di sviluppu di i materiali di custruzione è l'industria di l'arredamento di casa

In cunfrontu cù l'anni precedenti, u mercatu di i materiali di costruzione di casa in 2021 hà subitu cambiamenti terribili. I praticanti di u mercatu anu vistu troppu incertezza, è questu cambiamentu pare esse intensificatu.

1.A prutezzione di l'ambiente diventerà un limitu rigidu: Ch'ella sia da u livellu naziunale o da u livellu di u cunsumadore, più è più attente hè pagata à i prublemi di prutezzione di l'ambiente. Solu migliurà i normi di prutezzione di l'ambiente di i prudutti chì l'imprese ponu fà chì i cunsumatori si sentenu à l'acquistu è l'utilizanu.

2. "Branding" è "de-branding" coexist: In u futuru, i marchi di arredamentu di casa mainstream diventeranu gradualmente sinonimi di gustu è ranking persunale, cù caratteristiche distintive, è piglianu a prima volta à gode di dividendi di bocca à bocca. À u listessu tempu, certi prudutti di u costu sò più favuriti da a classe media emergente. Super IP spinge i fan à cunsumà in modu salvaticu, è sò emersi prudutti di casa di celebrità Internet "de-branded".

3. Rejuvenation di i gruppi di clientella: "U ghjovanu di a cità petite", "post-90s" è "single people" sò più prubabile di diventà e trè forze principali di i futuri gruppi di cunsumatori.

4. L'imprese di serviziu è di cuncepimentu entreranu assai in u mercatu: In cunfrontu cù u mercatu passatu chì si concentrava nantu à i prezzi di i prudutti, i canali è i prumuzioni, i cunsumatori in u futuru paganu più attente à u disignu di u produttu, u serviziu è l'esperienza, è sò più self- centratu.

5. U vestitu tutale diventa un novu outlet: Cù i cambiamenti in e preferenze di i cunsumatori, u mudellu di decorazione hè un pocu sfarente di prima, è i cambiamenti trà i dui affettanu direttamente l'abitudini di compra di i cunsumatori. Cum'è un puntu di vendita emblematicu, tuttu u vestitu hà digià dimustratu u so forte vantaghju cumpetitivu.

6. Custruzzione Omni-channel: E funzioni di i canali di vendita tradiziunali sò gradualmente debilitatu, è a custruzzione di omni-channel diventerà a norma. À u listessu tempu, l'emergenza di trasmissioni in diretta è video brevi hà purtatu novi opportunità. Se pudemu fà un bonu travagliu in l'ottimisazione è l'integrazione di risorse in linea è offline, inevitabbilmente portarà u trafficu à a vendita di u produttu.

7. U cuncettu di esse vicinu à una vita megliu: Avà i cunsumatori sò sempre più cercanu u disignu di casa chì pò esse più vicinu à una vita megliu. I diseggiani di i prudutti anu da piglià sta tendenza per chì l'occupanti ponu sperimentà un sensu caldu è còmode durante l'usu.

8. U mudellu di cummerciale orientatu à u serviziu hà da sviluppà più

"Serviziu" hè a parte più impurtante di l'industria di i materiali di custruzione di casa. Ancu s'ellu hè favuritu da parechje cumpagnie, ùn riesce sempre à attruverà abbastanza attenzione postu chì ùn genera micca valore fundamentale. In ogni casu, più è più casi mostranu chì sottu à a dumanda futura di u mercatu, chì cumpagnia occupa l'altitudine cumandante di servizii, chì cumpagnia serà invincibile in u futuru cumpetizione di u mercatu.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2021