L'impattu di l'aumentu di i prezzi di materiale è di i prezzi di spedizione nantu à l'esportazioni

1. U prezzu di a materia prima hà sbulicatu

Siccomu a pulitica di curtailment di putenza hè stata rinfurzata in settembre, a produzzione domestica di ferronickel hè cascata bruscamente. In uttrovi, a distanza trà l'offerta di energia è a dumanda in diverse regioni era sempre grande. L'imprese di nichel anu aghjustatu i so piani di produzzione secondu l'indicatori di carica di putenza. Hè previstu chì a pruduzzione in uttrovi mostrarà una tendenza discendente.

Sicondu u feedback di a fabbrica, u costu di pruduzzione immediata di a pianta ferronickel hà aumentatu significativamente per via di l'aumentu recente di u prezzu di materiali ausiliari; è l'impattu di a pulitica di limitazione di l'energia hà purtatu à una riduzione di a carica di produzzione di a fabbrica, è u costu mediu hè aumentatu significativamente cumparatu cù a pruduzzione cuntinua. A ghjudicà da u prezzu di u mercatu attuale, a pruduzzione immediata di e fabbriche hè nantu à a perdita, è l'imprese individuali anu digià persu soldi. Eventualmente, u prezzu di sheet metal s'arrizzò una volta è una volta. Sutta a pulitica di cuntrollu duale di u cunsumu d'energia, a situazione debule di l'offerta è a dumanda di u mercatu cuntinueghja, è l'imprese di ferronickel sò una volta di più in un dilema difficiule. Sutta u mecanismu d'autoregulamentu di u mercatu, serà ancu attivatu una nova volta di cunversione di prezzu.

2. I tassi di trasportu marittimu cuntinueghjanu à cresce

In più di esse affettati da e pulitiche ambientali è i prezzi di a materia prima, i cambiamenti in i costi di trasportu anu ancu un impattu maiò.

Sicondu u Shanghai Export Container Freight Index (SCFI) publicatu da u Shanghai Aviation Exchange, dopu à 20 settimane consecutivi di crescita, l'ultimu indice di trasportu SCFI hè cascatu per a prima volta. U spedizioniere hà dettu chì, ancu s'è a tarifa di trasportu hè calata ligeramente nantu à a superficia, e cumpagnie di trasportu anu ancu pagatu un supplementu per l'aumentu di a tarifa generale (GRI) in uttrovi. Dunque, u trasportu attuale deve esse aghjuntu à u surcharge GRI per esse a tarifa di trasportu reale.

L'epidemie hà disturbatu a reciprocità di cuntenituri. A causa di u bonu cuntrollu di a situazione epidemica in Cina, un gran numaru di ordini sò stati trasferiti in Cina per a pruduzzione, risultatu in un imballaggio di volumi d'esportazione, chì hà intensificatu a carenza di spaziu è cuntenituri vacanti. In u risultatu, u trasportu marittimu hà cuntinuatu à cresce.


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2021