Capacità di cumpressione

Da settembre, u fenomenu di a putenza in u domesticu si sparghje in più di deci pruvince cumpresi Heilongjiang, Jilin, Guangdong è Jiangsu. U dopu meziornu di u 27 di settembre, u Statu Grid Corporation di a Cina hà dichjaratu chì, in vista di a situazione attuale di l'alimentazione elettrica, hà da piglià misure cumplete è piglià parechje misure, è andarà tuttu per luttà in a dura battaglia di a guaranzia di l'alimentazione elettrica, guarantiscia di basa. dumanda di putenza sussistenza di i pirsuni, è evitari a pussibilità di restrizioni supply supply. Mantene risolutamente u fondu di a vita, u sviluppu è a sicurità di e persone.

U fenomenu di racionamentu di u putere attuale ùn afecta micca solu a produzzione di l'imprese industriali, ma ancu affetta a vita di ogni ghjornu di i residenti. U mutivu più intuitivu di u racionamentu di l'energia attuale hè chì, per via di a dumanda di energia ristretta recente, e cumpagnie di a rete anu pigliatu contromisure per assicurà a sicurità di a rete elettrica. Cuntrariu à a calata di l'offerta, dapoi u scoppiu di a nova epidemia di a corona, a fabricazione d'oltremare hè stata ristretta significativamente, è i mudelli d'esportazione di u mo paese anu cuntinuatu à migliurà. A pruduzzione di l'imprese industriali hà stimulatu a rapida crescita di u cunsumu di energia, chì hà aumentatu u squilibrio trà l'offerta è a dumanda di energia. Cum'è l'ultimu risorsu, u metudu di "restrizzione di l'alimentazione" hè stata utilizata per riempie u spaziu è assicurà a sicurità di u sistema di energia. A gamma di restrizioni di putere pò esse allargata più.

I tagli di energia sò favurevuli à a compressione di capacità di produzzione. A causa di l'epidemie, un gran numaru di ordini di cummerciu esteru anu inundatu in Cina, è parechje cumpagnie anu riduciutu i prezzi per vince ordini. Ancu s'ellu ci sò più ordini di cummerciu esteru, i prufitti guadagnati da l'imprese diminuiscenu cù i tagli di prezzi. Una volta chì l'ordine di cummerciu esteru diminuite, queste imprese sò obligate à affruntà u risicu di fallimentu. A limitazione di l'energia pò riduce u risicu di fallimentu di sti cumpagnie, perchè a limitazione di l'energia pruvucarà l'imprese à limità a produzzione, riducendu cusì a capacità di produzzione, chì permette à e cumpagnie di scopre gradualmente i so prudutti core, prumove a trasfurmazioni di l'impresa, è esse più favurevuli à u sviluppu corporativu.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019